21 Februari 2012

Idag steg vi upp vid sju och fixade oss för att gå till jobb och dagis. Hämtade Leo vid lite över två hrm och lämna alla saker och sen gå och handal lite. När vi kom hem åt vi lite macka och sen ville Leo ha jordgubbar så jag fixade det till honom och för mig blev det en kopp kaffe :) Jag har packat allt som Leo ska ha med sig till sin farmor och farfar så det är klart! Jag ligger just nu inne i sängen och tittar på Bif Brother och klickar runt på internet. Leo sitter och kollar på monster house och leker med sina bilar. Nu ska jag gå ut och göra honom sällskap! Ha en bra eftermiddag/kväll :)

Kommentarer
Postat av: Linah

Kul att du börjat blogga lite igen!!! =)

2012-02-21 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0