29 September 2011

Jaha så va denna dag nästan slut!
Idag har jag jobbat 8-18! Va en riktigt seg dag! Men men! När jag hade slutat sprang jag hem och bytte kläder och sen åkte jag och fiskade med fina vänner :) Ingen fisk men en trevlig stund iaf!
När jag kom hem så duschade jag och sen satte jag mig och tittade på slutet av idol. Älskar Mollys röst! När det va slut tittade jag på CSI och pratade även med min fina vän Erik :) Han är alltid lika rolig :)

Imorgon jobbar jag 8-14 när jag slutat så ska jag träna en timme sen hem och städa för på kvällen kommer Erik :) Och kanske Ronny! Blir nog en öl eller två och en massa prat och skratt :)

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon :)

Kastar in en bild på min otroligt söta son som jag saknar just nu!


Kommentarer
Postat av: cissi

Är inte du och fredrik tillsammans längre?

2011-09-29 @ 23:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0