2 Oktober 2011-kväll

Åkte till mamma idag på förmiddagen.
Va även nere en runda hos min älskade kusin Ann-Sofie och hennes otroligt söta son som jag busade med :)
När jag kom tillbaka till mamma vid strax efter tre började vi med maten som blev grillat :) Så gott va det.
Vid sex sa vi hejdå och åkte till Erik. Så nu sitter vi här och snackar en massa skit och har allmänt roligt och trevligt! Ska titta på Gustafsson 3tr eller vad det heter på TV4 vid åtta sen ska vi åka hem.
Imorgon ska jag på inskolningssamtal på Leos dagis vid 9.15 och sen efter det blir det direkt till jobbet. Och som vanligt när det är måndag så jobbar jag på Handla24 :) Ut och leverera mat till alla trevliga kunder i stan :) Hoppas på att Johan är frisk så han kan göra min dag perfekt :) Alltid lika roligt att jobba ihop med grabbarna på Handla24 inte en tråkig sekund :)

Nähe nu ska jag vara lite social innan vi ska åka hem!

Ha en fortsatt trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0