24 Mars 2011

Idag vaknade jag av Leo vid halv sju och det va tur det för även Fredrik låg i sängen. Väckte honom och han klädde på sig och åkte till jobbet direkt!
Jag och Leo myste lite framför tvn innan vi åt lite frukost! Sen blev det ett träningspass på nästan 45 minuter och sen 1 timmes promenad. Efter promenaden stannade vi till i lekparken precis utanför vårat så Leo skulle få springa av sig lite =)
Mindre roligt när vi kommer in och upptäcker att Leo har hundskit under stövlarna och även hjulen på vagnen är fulla. Så bara till att börjka skrubba! Jag fattar inte varför människor inte kan plocka upp efter sina jävla hundar!! Om dom skiter i skogen så bryr jag mig inte men på lekplatser och inne i samhället ska man fan ta upp skiten!!!

I eftermiddag har vi varit inne och lekt och tittat på en film. Nu ska jag klä på mig träningskläderna och ta mig ett träningspass till =)

Ha en bra kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0