23 Mars 2011

Är sjukt trött idag! Somnade vid två inatt och steg upp vid 7.
Blev ett träningspass och sen 1 timmes promenad =) Efter det åt vi frukost och sen lekte vi innan vi gjorde mat. Potatis, köttbullar, sås och kokta morötter.
Sen mötte vi upp mammorna ute. Va så skönt för det va lä på lekplatsen så det blåste ingenting. Så där satt vi mammor och pratade och drack kaffe i solen barnen lekte som tusan. Va ute en bra stund sen hema till en av mammorna där det blev mer kaffe och barnen lekte ännu mer =)

Leo somnade som en sten i sängen när vi kom hem vid kvart över åtta=)

Jag sitter just nu och tittar på bigbrother live. Igår kunde jag inte titta för jag tyckte Martin och Patrik va pinsamma och dom har verkligen sjunkit i mina ögon. Innan tyckte jag om dom men efter kvällen igår så nä ut med dom!!!
Och av dom tre tjejerna verkar det som om Marisol är den bästa av dom. Dom andra två är ju bara billiga! Särskilt hon den blonda Minela eller vad hon heter!! Bläää..
Men nu är Gurkan och Rodney där och då är det normalt!

Nä nu får det bli sängen så jag orkar upp imorgon =) Jag är ledig imorgon också =) Sen jobbar jag 14-21.15 på fredag och 8-16 på lördag. Efter jag jobbat klart på lördag ska vi nog åka till mamma. Tror jag om det inte dyker upp något annat!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0