22 Mars 2011

Jaha ny vecka igen! Jag har blivit otroligt dålig på att uppdatera bloggen men jag har ingen tid eller ork till det så ni får ta dom få gångerna!
I helgen har jga varit hos mamma hela helgen. Åkte dit i fredags och åkte hem i söndags =)
Igår jobbade jag 14-19 och idagska jag jobba 15-19.
Sitter och tittar på reprisen av bigbrother från igår har det även live på datorn men just nu ligger dom bara och sover!

Som det ser ut nu är jag ledig onsdag och torsdag och då vet jag inte vad vi ska hitta på. Funderar på om vi skulle åka in till Leos lekland men vi får se! Eller så är vi bara hemma och städar och myser =) Vi får se!

Nä nu har jag inget mer att skriva!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0