12 Mars 2011

Idag klev jag upp när klockan ringde vid 7!! Ganska trött i och med att det blev sängen ganska sent igår! Men får skylla mig själv.
En jävligt stressig dag på jobbet då det mesta strulade brödgubbar som inte kom i tid med beställt bröd, sura kunder och fel leveranser! Ja listan kan bli ännu längre men orkar inte!
Jobbade till 15 och nu är jag hemma trodde jag skulle få ligga på soffan och lata mig nu men hade väldigt fel då jag fick ett telefonsamtal för en stund sedan så jag ska dra på mig träningskläderna och ut och gå en rask promenad/jogga 45 minuter och sen 45-60 minuter gym =)

Efter det ska jag duscha och sen åka till Ann-Sofie och Milo för att titta på melodifestivalen och ska även sova där =) Mys!
Imorgon kommer Leo och då ska vi vara hos mamma med familj =)

Ha en bra lördag alla läsare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0