11 Mars 2011

Leo vaknade vid halv sju idag. Jag gav han min telefon så låg han kvar i sängen och tittade på mamma mu på svt play =) Vid tio över sju vill han att jag skulle stiga upp så det va bara till att göra det.
Igår ringde hans farmor och sa att hon va ledig idag så hon kunde hämta honom så slapp han gå till dagis den lilla stunden (14.40-16.30). Så det tjatade han om idag på morgonen. Han packade det han skulle ha med sig och sen klädde han på sig jacka, skor och mössa. Jag lyckades förklara för honom att farmor kommer som först vid tio så han kan inte gå runt med ytterkläder på sig i 2½ timme =)
Så skönt för han är nästan helt blöjfri nu. Iaf när vi är hemma och på dagis. Annars kan han tycka att det är lite pinsamt att behöva gå på toa. Men det kommer!
Vid kvart över tio kom Mia och hämtade honom och jag sitter nu här själv och saknar honom redan!
Det är ju helt sjukt att man kan älska en liten människa så mycket!

Jag ska ta på mig träningskläderna och ner och träna en runda. Ska värma upp med 45 minuters promenad i det fina vädret först sen blir det 1 timme på gymmet =)

Sen ska jag jobba 15-19. När jag kommer hem blir det lugnt! Ska jobba 8-15 imorgon!

Leo mamma älskar dig så sjukt mycket, du är det bästa som finns <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0