10 Mars 2010

Oj nu va det ett bra tag sedan jag skrev igen =)

Helgen va iaf kanon!! Efter jag jobbat på fredagen så duschade jag och sen vidare till Ann-Sofie =) Vi gjorde klyftpotatis, fläskfilé, sås och sallad. Sen började vi sminka oss och göra oss klara för kvällen! Och kvällen blev som vanligt när man umgås med Ann-Sofie väldigt lyckad =) Kanske lite för mycket alkohol men jag mådde iaf bra på lördagen. Somnade vid fem på morgonen och steg upp vid halv tio så va lite seg! Vid tre tiden körde Ann-Sofie mig till morfar där mamma och Sanna va. Vi åkte hem till dom i Vislanda nästan direkt!
Sanna och jag gick och handlade så vi kunde laga tacos som vi åt när Oscar hade kommit =)
Efter det blev det melodifestivalen med chips och godis!

På söndagen blev det lugnt hemma!

Sen har det varit det vanliga måndag, tisdag. Jobb och Dagis. Igår va vi lediga och jag la all min lediga tid på Leo alla andra måsten typ städa, diska, tvätta dom la jag åt sidan och får ta tag i dom imorgon!

Sökte även ny lägenhet idag bara att hålla tummarna nu! Hittade en skit fin lägenhet inne i stan för ett billigt pris men jag orkar inte sitta på en buss för att ta mig till jobbet varje dag så jag måste verkligen ta tag i mitt körkort!!! Är verkligen behövligt just nu då man inte kan ta sig någonstans!
Helst av allt hade jag velat flytta till alvesta för att komma närmare mamma. Men dom flyttar ju snart till Grimslöv så då blir det inte så nära iaf. Men skulle kunna tänka mig att flytta till Grimslöv också men aldrig i livet till Vislanda igen!! Men som sagt först måste jag ta tag i mitt körkort =)

Nu ska jag snart börja med dagens mat som blir spagetti och köttfärssås.

En sista liten sak som jag tycker är skit rolig är att jag måste köpa nya kläder för jag har gått ner så mycket i vikt! Började med min "diet" för 6 veckor sedan och vägde då 81.4kg idag väger jag 69.6 det är en minskning på 11,8kg =)=)=)=)=)=) Så kläderna börjar bli en aning stora =)

Nä börja med maten och sen ta dagens andra promenad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0