26 Januari 2011

Igår jobbade jag 15-19. jag handlade lite efter jag slutat. När jag kom hem så tittade vi på en film. Blev sängen sent igår klockan va elva innan vi gick in och la oss men sen tog det inte många minuter innan jag sov =)

Idag väckte Leo mig vid kvart över åtta han har fått frukost och jag åt mina diet piller till frukost! Ställde mig på vågen bara för att kolla. Och blev ganska förvånad när vågen visade -2kg =) Jag började i måndags med att äta diet piller till frukost lunch består av något enkelt och burn piller till det. Inget småätande uitan äter på fasta tider och sen 2st 45 minuters raska promenader pom dagen! Och det ger redan resultat =) Så nu är jag motiverad till att fortsätta! Måndagar blir min väg och mätdag =)
Idag är vi lediga och ska vara hemma och busa hela dagen =) Tänkte att jag kunde passa på att tväta men det fanns inte en tvättid idag så får tvätta imorgon 7-11.

Nu ska jag leka med min son lite =)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt med resultat! :-)

2011-01-26 @ 14:42:59
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0