22 Januari 2011

Lördag idag =)

Igår jobbade jag till 19. När jag kom hem gick jag ner och startade två maskiner med tvätt sen åt vi tacos Ronny va här också. Vi tittade på lite film och vid llite över elva gick jag in och la mig och läste andra boken av Stephenie Meyers twilight serie. Riktigt bra bok så läste lite över 100 sidor innna jag släckte och somnade.

Idag vaknade Leo vid åtta Fredrik gick upp med honom så jag låg kvar till nio =) Jag har precis ätit lite frukost och dricker nu en kopp kaffe. Ska snart åka ut till Ormesberga. Fredrik ska sälja traktorn så han ska fixa lite med den innan den som köpt den kommer och hämtar den. Sen i eftermiddag ska vi ut i skogen och grilla korv =)

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Dom pratade om att åka till Värnamo men vi får se =)

Ha en bra lördag alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0