21 Januari 2011

Kan börja med att säga att vi lägger ner snacket om Leo och bvc! Orka hålla på och sitta och försvara mig då! ALDRIG! Ni får tro va fan ni vill helt enkelt!!!!!!!!!

Igår kom morfar och hämtade mig och Leo vid kvart över tio ungefär. Han släppte av oss hemma hos mamma där jag lämnade lite saker innan vi gick bort till mammas jobb. Vi satt ner och pratade lite sen följde vi med mamma och städa hennes sista runda. vi handlade lite och sen till grimslöv för att hämta Kenny i skolan och Cilla på dagis =) Sen va vi hos morfar och busade resten av dagen.
Fredrik kom vid kvart i åtta och vi åkte hem nästan direkt för Leo va trött och grinig.
Vi sannade till på McDonalds och tog med oss lite mat hem. När vi kom hem åt vi mat och sen satt vi och tittade lite på tv innan det blev sängen. Hade svårt att somna då jag hade en tryckande huvudvärk på vänster sida av huvudet =(

Leo väckte mig vid halv nio idag =) Vi gick upp och åt lite och sen hoppade jag in i en dusch!
Det trycker fortfarande i vänstra sidan av huvudet det hjälper inte om jag tar huvudvärkstablett heller! Bar att hoppas på att det släpper lite tills jag ska jobba vid 14.

Innan vi går till dagis/jobb ska vi hinna städa lite här hade jag tänkt mig!

Jobbar till 19 idag så när jag kommer hem ska jag ner i tvättstugan och börja tvätta! Sen blir det väl lugnt med en film eller något =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0