17 Januari 2011

Igår jobbade jag 8.30-17. När jag kom hem busade jag lite med Leo. Vi försökte komma fram till vad vi skulle laga för mat men ingen av oss orkade laga mat så det fick bli kebab från pizzerian! Efter vi ätit tittade vi lite på film fram till klockan åtta då satte vi på tv4 och tittade på solsidan =) Ronny kom precis efter det börjat. När solsidan va slut tittade vi färdigt på filmen och sen gick jag in och la mig!
Låg och läste 100 sidor. Är verkligen helt fast! Klockan va kvart över ett när jag släckte lampan.

Leo sov rätt länge idag (för att vara honom) så vi steg upp vid kvart över åtta. Åt lite frukost och fixade lite i köket. Nu sitter jag här och kollar runt lite och Leo leker. Jag ska snart klä på honom kläder och sen leka med honom. 
Vid kvart i två ska jag lämna Leo på dagis för jag ska jobba 14-19. 

Imorgon är vi lediga. Vid klockan 10 ska vi till bvc för Leo ska på 2½ års kontroll. Han skulle ju gått dit  den 14/12 men då blev bvc läkaren sjuk så vi ska dit imorgon. Ska bli roligt att se hur står han är nu =) Sist vi vägde och mätte honom va den 22/2-2010 så ca 11 månader sedan och då va han 91cm och vägde 14.9 kg så nu tror jag han är runt 98-100cm och väger säkert 17kg. När vi va på sjukhuset med honom sist så vägde han 16.4kg =) Min stora killar =)

Nu ropar han på mig så bäst jag reser på mig och kollar vad han vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0