11 Januari 2011

Tisdag idag! Dagarna bara springer iväg.

Idag steg vi upp när klockan ringde vid kvart över sju. Klädde på oss och åt frukost och myste en massa innan vi gick till dagis vid halv nio. Jag jobbade till tre och sen handlade jag lite och sen hämta Leo på dagis. Han har varit utan blöja 4 dagar nu han har bara blöja när han sover. Min duktiga kille!! =) om 2 dagar är det bara 5 månader kvar tills han blir 3!! kan inte fatta vart dom åren tagit vägen!
När Fredrik kommer hem vid halv fem tiden ska vi äta lite mat och sen bara mysa hela kvällen!

Imorgon är vi lediga och då kommer Ann-Sofie och Milo på besök =) Hoppas på att det kann bara fint väder så man kanske kunde gå en runda.

Ska även ta tag i träningen men det får vänta till nästa vecka för jag jobbar kväll resten av denna veckan.

Nu ska jag försöka underhålla min son som håller på att somna här jämte mig. Och nu får han absolut inte sova för dom somnar han aldrig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0