Kläder

Ja Leo han växer ju så man hinne rinte med! med tanke på att han nu är 1 meter lång så är det inte konstigt att hans kläder i storlek 98 börjar bli små. Jag sorterade bort allt jag visste va för litet och kvar blev typ 4 par byxor och 6 tröjor!!! Så insåg att här måste handlas kläder. Sagt och gjort ut på nätet (tur att det finns så man slipper ta sig in till stan!) beställde 8 par byxor och 6 tröjor i storlek 104 eller 104/110 så när det kommer ska han väl klara sig ett tag i alla fall. Får ha dom andra kläderna som börjar bli på gränsen ett tag till!

Här går det undan idag! Började dagen som vanligt vid klockan sex med tända ljus och mys i soffan och titta på barnkanalen! När Leo inte hade ro att sitta stilla längre plockade jag i diskmaskinen och startade den och sen vid tio över sju gick vi ner i tvättstugan. Tvättade det lilla som va och passade även på att ta alla Leos ytterkläder för dom va ju inte direkt rena! Nu hänger allt i torkskåpet och jag ska vänta till halv elva sen hämta upp det och så är vi färdiga där nere =) Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen plocka lite på Leos rum och sen gå ett varv med dammsugaren! Funderar även på vad vi ska äta till middag idag! fläskpannkaka är ju rätt gott. Får nog bli det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0