25 Februari 2011

Dagen startade vid 07 idag! Lagom trött då jag somnade vid ett tiden inatt!
Steg upp och fortsatte titta på serien the 4400 helt okej serie kan ju i och för sig bero på att patrick Flueger är med =) En riktig heting ;)

Vid tio satte jag Leo i ett bad och han satt där och plaskade i en halv timme och jag satt på golvet jämte och läste! När han stigit upp och torkat till sig och vi klippt hans naglar och rensat öronen ville han vila sa han så vi toge n bok med oss och så la vi oss och han somnade direkt =)
Jag har precis duschar och ska snart betala mina räkningar sen ska jag börja med lunchen. Vid tjugo i två ska vi gå till dagis. Jag jobbar 14-21.15 idag!! gör inte mig något då man jobbar med så roliga människor =)

Nu vaknade Leo igen så ska ta honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0