1 December 2011

Och så va det december :) Inte långt kvar till jul :)

Idag vaknade Leo vid klockan fem!!!!! Kan säga att jag ville absolut inte stiga upp då!! Vi låg kvar i sängen och somnade vid kvart i sex men Leo skulle upp igen vid halv sju så då va det bara att stiga upp!!

Vi har varit ute en runda precis.

Idag blir det lugnt hela dagen. Har plockat undan lite och även startat diskmaskinen :) Så nu ska vi bara busa resten av dagen :)
I eftermiddag ska jag jobba 15-19. Och imorgon jobbar jag 8-15. Sen är det min lediga helg :):) På lördag åker vi till Ullared och ska handla alla julklappar till alla barnen och även en massa annat ;)

Ha en bra dag!

Ursäkta dom inte då bra bilderna men blir inte bättre med min iPhone! Men ni får iaf lite bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0