16 April 2011

Oj va jag har varit dålig på att uppdatera här!

Händer inte så mycket i vårat liv just nu. Det vanliga jobb/dagis!
Varit väldigt mycket festande för mig den sista tiden men denna helgen kör jag en helt vit helg. Ja förra helgen blev det ju bara en öl så kan ju nästan säga att den va vit också ;) Men denna helgen blir det ingen alkohol alls!
Idag är jag helt själv då Leo är med Fredrik i Ormesberga. Jag sitter och funderar på vad jag ska göra. Har varit ute och gått en runda, tittat på en film och suttit lite vid datorn. Finns inte så mycket att göra här hemma då jag har varit suktig varje dag med att plocka undan, dammsuga och diska så det är rent här hemma :) Jag skulle ju kunna vika tvätten. Och putsa fönstren. Ja så får det bli!

Det va en liten uppdatering från mig :) Vi lever!

Ha en bra lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0