Jag har tråkigt!

Vad heter ditt barn?
Leo Helmer Christer Hansson
När var du beräknad att föda?
31 Maj 2008
Föddes barnet på utsatt datum, om inte när?
13 Juni 2008
Hur stor var barnet vid födseln?
4350g och 55cm
Hur lång tid tog förlossningen?
Från första riktiga värken tod det 5 timmar
Tog du någon smärtlindring?
Ja
Tog ni reda på könet?
Nej
Hade ni bestämt vad barnet skulle heta?
Nja vi va inte riktigt säkra men vi hade tre killnamn och två tjejnamn. Men när han kom ut va det en Leo =)
Kan du tänka dig att skaffa fler barn?
Ja det kan jag verkligen emn det får vänta något år till.
Har du fått några bristningar?
Ja
Var du nervös inför förlossningen?
Nej det kom först när jag väl låg där inne =)
Hade du några cravings?
Choklad och glass
Hur reagerade du/ni när du plussade?
Jag blev glad men visste inte direkt hur jag skulle reagera jag och Fredrik hade ju bara varit tillsammans i 2½ månad när vi fick reda på det!
Hur långt gången var du när du förstod att du var gravid?
5 veckan
Hur mycket gick du upp i vikt?
26kg
Hur länge ammade du?
2 veckor 
Vem är barnet mest lik?
Pappa
Vad är det bästa med att ha barn?
Allt. Livet är så mycket roligare nu =)
Vad är det sämsta med att ha barn?
Finns inget som är dåligt med att ha barn!
Är ditt barn döpt?
Ja
Hur gammal är barnet nu?
2år och 3 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0