7 Oktober 2010

Igår jobbade jag mellan 8-13.15. Va i spelet så jag hade även hand om bakandet =) Bakade inte så mycket för vi brukar aldrig sälja så mycket kakor och bullar på förmiddagen så jag bakade som vanligt. Men efter en timme fick jag baka nytt. kanel och vaniljbullarna va populära i alla fall. När jag gick hem la jag ut nya som jag bakat och då hade jag bakat 60 vanilj och 40 kanel. Gör folk ibge annat än att äter bullar?? =)
Va på föräldrarmöte vid 18 och fick då reda på att det är 13 nya småbarn som ska in på alla dagis i Rottne efter jul så Leo kanske måste byta dagis till den stora avdelningen redan efter jul och inte höstan 2011 som det va tänkt! Men det gör inget det fixar han fint =) Och Eva på Leos avdelningen trodde heller inte det va några problem han pratar mycket bättre än vissa av barnen som är 1 år äldre och hon trodde att det inte skulle bli något problem för honom att gå med barnen som är födda 05-07.
Efter det va slut vid 19 åkte vi ut till Ormesberga och hämtade Leo och när vi kom hem igen så satte vi oss och tittade på tv =)

Idag vaknade Leo vid sju men jag låg kvar och drog mig i sägen sen kom han in vid halv åtta och ville ha välling så det va bara till att stiga upp och fixa frukost till oss.
Lämnade Leo på dagis vid 09.10 och hämtade honom igen vid 09.30. Han skulle bara dit och ta foto för vi är ju lediga idag =)

Imorgon blir det jobb för min del mellan 9-17 och på lördag 15-21.15

Nu ska vi äta lite lunch som ida består av soppa till Leo och sallad till mig =) Sen ska jag försöka få Leo att sova middag för han är så grinig på kvällen annars!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0