22 Oktober 2010

Igår när jag gick och la mig jublade jag för att all snö nästan va borta, det skulle jag inte gjort för inatt har det snöat rätt bra och snön faller fortfarande! FAN!! Jag vill inte ha snö ännu! Fast visst bättre att det snöar än att det regnar!
Leo har stått i fönstret nästan hela morgonen och varit till sig av all snö =) Jus nu sitter han på pottan och läser bamse =) Han har blivit så duktig. Idag ska vi även ta med kalsonger till dagis dom ville att han skulle prova vara utan blöja där också =) 
Nu är han färdig och vill att jag ska läsa den nya boken för honom. han premunerar på kråke böckerna så varje månad får han en bok och sen en liten sak till den med. Så nu vet han att när det stora bruna paketet kommer så är det hans =)

Nu ska jag ta en dusch och sen äta lite frukost. Vid 11.20 ska jag lämna leo på dagis och jag ska jobba 12-15.

Kommentarer
Postat av: Vårat liv i bokstäver

Thilian premunumera med på det :) vi är inne på 3-7 års böckerna :)

2010-10-22 @ 10:55:47
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0