20 Oktober 2010

Idag steg vi upp vid halv sex. Vid tjugo i sju gick vi till dagis/jobb. Va lite skrämmande att komma till jobbet och vara den som öppnar. Det brukar jag aldrig göra. Men det gick bra. Varorna kom vid halv åtta och fy fan va varor!!
Skulle slutat vid 14 men fick stanna till 15. Gick och hämtade Leo på dagis och sen hem och fixade lite med disken och så.
När Fredrik kom hem så gick vi och handlade och sen lagade vi mat. Tittade på en film och åt lite kex och ost. Jag gick och la mig efter det men datorn ropade på mig så nu ligger jag i sängen och titta runt på internet =)

Imorgon är jag ledig så vi ska tvätta 7-11 annars vet jag inte vad som händer.

Det snöar ute!!! helt sjukt. Det kunde ju lätt vänta 1 månad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0