19 Oktober 2010

Jaha skriva lite då kanske =)

i fredags gjorde vi inte så mycket. Lagade potatisgratäng och till det en god stek, sås och kokta morötter och broccoli =) Super gott. Sen blev det lite film och tidigt i säng!

I lördags steg vi upp vid åtta jag packade lite saker jag skulle ha med mig till Vislanda. Vi åkte till grimslöv vid tio tiden. Hjälpte mamma, Sanna och morfar att kasta in en massa hö till hästarna.
Efter det åkte vi hem till mamma och jag började göra mig klar. Vid halv sju gick jag hem till Ann-Sofie för att drick en massa gott =) kv'llen gick och vi drog en runda till Ewas men va där i bara lite mer än en timme för att sen gå till Ann-Sofie igen. Blev en massa dricka och full blev jag. Natten ska vi inte prata om eller hur Anno =) Men roligt va det i alla fall =)
Somnade väl vid halv fem på morgonen men vid sju klarade jag inte sova mer för så fort jag blundade snurrade det i hela huvudet och det kändes som om jag skulle spy!! Gick upp och tog en dusch. Va med Anno, Tobias och Johan hos Anno till halv fyra tiden på eftermiddagen då jag åkte hem till mamma igen där Fredrik och Leo väntade.
Åkte hem och tog en dusch och försökte äta men det gick inte. Ronny och Patric kom men jag somnade vid sju.

Igår jobbade jag 7.30-18 och det va inte lätt. Va fan mer bakfull igår än i söndags!! Men det va bara att kämpa sig igenom dagen. När jag kom hem lyckades jag ta min första riktiga matbit sen i lördags!
Blev sängen redan vid åtta igår.

Idag lär leo mig sova till halv nio. Vid tjugo i tolv gick vi till biblioteket och lämnade tillbaka alla böcker och sen vidare till affären där vi hämtade min nya bärbaradator med mobilt bredband =)=)
Så nu kan jag surfa vart jag än åker =)

Vid 15 blev det jobb till 19.
Farmor fick hämta leo idag för Fredrik blev tvungen att jobba över och han har fortfarande inte kommit hem!! Jag fick för mig att jag hade bokat tvättid idag mellan 19-22 men nej va fel jag hade! Så fick boka torsdag morgon 7-11 måste verkligen tvätta för tvättkorgen är helt överfull.

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och se om det finns något bra att titta på. Leo sover sen 40 minuter tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0