14 Oktober 2010

Igår jobbade jag 8-14. Hämtade Leo på dagis och sen hem och slappade lite. Vi tog 16.38 bussen in till stan där Fredrik väntade på oss. Åkte upp till maxi och handlade lite smink till mig =) Blev även ett par skor till Leo och 2 paket blöjor. Ett paket till dagis och ett paket här hemma. Vi åt även McDonalds (Leos önskemål). Sen vid sju åkte vi hem igen. Städade undan lite och sen tittade vi på tv. Leo somnade efter nio någongång och idag steg han upp vid kvart i åtta =)
Idag ska vi bara mysa hela dagen. Vid halv tre ska vi gå till dagis/jobb. Jag jobbar 15-21.15 ikväll.
Längtar så tills på lördag! Ska bli så roligt =)

Nähe nu vill Leo att jag leker med honom så är väl bäst jag gör det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0