12 Oktober 2010

Jaha nu va det ett par dagar sedan jag skrev! Helgen va bra i alla fall. Jobbade fredag mellan 9-17 sen in till stan och handlade overall, fodrat regnställ och vinterskor till Leo. Skulle handlat lite annat också men så blev det inte! På kvällen somnade Leo rätt tidigt för ovanlighetens skull klockan va nog åtta =) Fredrik hämtade sallad på pizzerian och så tittade vi på wallander.

På lördagen fyllde min lillebror Kenny 6 år. Åkte till Vislanda och va där vid lite över tio. Hjälpte mamma lite med det sista och sen kom gästerna. Vi fikade lite och satt och pratade lite innan vi va tvungna att åka hem för jag skulle jobba 15-21.15
Det gick bra att jobba kvällen. När jag kom hem så sov Leo redan och jag och Fredrik tittade på film innan det blev sängen för oss också.

På söndagen kom Ronny ut och åt frukost med oss sen satt vi och tittade lite på tv och sen åkte vi in till stan. Ronny åkte till siba och vi åkte till skopunkten. Köpt 2 par fodrade stövlar och ett par vanliga skor till Leo. Sen åkte vi till Grimslöv till morfar. Efter en stund kom även mamma, Sanna och ungarna =)
Vi åkte hem efter fem. Stannade till i stan och handlade lite och sen vidare hem. När vi kom hem väntade Ronny och Patric här så det blev tacos och film =)

Igår jobbade jag 7.30-15. Gick jätte bra =) Idag jobbar jag 15-19.
Det är så skönt för jag ska jobba hela veckan =) Imorgon jobbar jag 15-19, torsdag 15-21.15 och på fredag 8.45-14.

På lördag blir det dricka med en massa härliga människor =)

Nu ska vi gå ut i det fina vädret =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0