1 Oktober 2010

Jaha redan oktober! Tiden går för fort!!

Och det är visst bara Tess som läser min blogg =) haha!

Igår jobbade jag 8-18. Efter ett sådant pass är man ganska trött! Leos farfar hämtade honom på dagis igår så när jag kom hem satt dom och lekte med trolldegen =) Farfar åkte hem efter en liten stund och då myste vi i soffa lite. Sen blev det borstning av tänder och pyjamas på. Han ville inte ligga i sängen utan han ville ligga i mitt knä i soffan så det fick han =)
Han somnade ganska snabbt. Jag fastnade i ett spel så stängde av datorn vid halv elva och då vaknade Leo och då kom han på att vi inte läst sagan om lilla musen. Så fick läsa två sidor för honom sen släckte vi och somnade gott.

Idag väckte Leo mig vid halv nio =) Skönt att han har börjar sova lite längre. Innan sov han ju till max klockan 7. Vi ska snart äta lite frukost sen vet jag inte om vi går ut en runda eller vad vi ska göra.

Funderar på att åka in till stan en runda men är ju inte direkt roligt att gå där inne själv! Så om någon vill häga med är det bara att höra av sig =)

Nä nu är det frukost!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag med såklart :D <3

2010-10-01 @ 11:13:51
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0