29 November 2010

I fredags va Ronny här på kvällen. Vi åt tacos och tittade på film.

I lördags kom mamma och hämtade mig och Leo. Vi va där hela dagen. På kvällen bakade vi lussebullar. Vi åkte hem vid halv tolv. Somnade direkt när jag kom hem!

Igår så åkte vi ut till Ormesberga och va ute det mesta av dagen. Vid halv fem åkte vi in till stan och gick på julskyltningen. och sen hem för att titta på film och sen blev det sängen.

Leo väckte mig vid åtta idag. Vi har hunnit plocka undan och diska och så har jag sökt ett jobb också så nu är det bara att hålla tummarna!
Leos farmor kommer och hämtar Leo sen så får Fredrik hämta honom sen när han slutat jobba. Jag jobbar 14-19 idag. Imorgon får Fredrik komma hem lite tidigare även om Leo skulle kunna gå till dagis imorgon så får han vara hemma imorgon också! Men på onsdag ska han få gå =)

Denna veckan är full med jobb.

Idag 14-19
imorgon 15-19
onsdag 8-18
torsdag 15-21.15
fredag 14-21.15
lördag 15-21.15

På söndag åker vi till ullared och handlar julklappar =)

Nu ska jag dammsuga lite och sen leka lite med min underbara son innan han åker

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag åker dit på fredag. Åker hem på söndag.

2010-11-29 @ 11:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0