25 November 2010

Det snöar fortfarande =) Hoppas det får ligga kvar så det inte blir blask av det!

Idag väckte Leo mig vid halv tio =) Han va rätt pigg men när jag tog honom och skulle krama honom kände jag hur varm han va! Tog tempen på honom och han hade 40,1!!! Han fick lite alvedon. Och nu har vi precis ätit frukost fast Leo drack mest åt inte ens halva mackan! Men bra att han dricker!
Jag som hade tänkt vi skulle baka pepparkakor idag men vi får se om en timme om han orkar då annars gör vi det en annan dag!
Hade i alla fall tänkt att jag skulle fortsätta adventspynta lite. Fick mina nya julgardiner till köket igår så nu kan jag ju sätat upp allt där =)
Måste kolla om det finns någon tvättid för har hur mycket tvätt som helst!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0