17 November 2010

Idag ringde klockan vid 06.40. Va segt att stiga upp då jag inte kunde somna igår. Jag skäckte lampan och tvingade mig till att sova vid 01.15!!
Idag har jag jobbat 8-15. Lite strul idag annars va jag nästan färdig med allt i tid(fick vara kvar i 10 minuter för stt göra färdigt det sista).
Nu har jag plockat undan lite och även städat toaletten. Fredrik lagar mat som idag blir stekt falukorv och makaroner.
Efter vi ätit ska jag gå och handla lite till maten imorgon. Min kära syster och hennes pojkvän kommer och äter mat imorgon. Tänkte bjuda på kycklingfilé i ugnen med en massa grädde, crème fraiche och salsa sås till det blir det pressad potatis, kokta grönsaker och sallad. Till efterrätt blir det kladdkaka med grädde och glass. och så en massa kaffe också =)

Nu ska jag äta sen handla och sen slänga mig på soffan och titta på beck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0