12 November 2010

Igår åkte Fredrik på att jobba på kvällen så han åkte vi 22 och va hemma strax efter tolv.

Idag har jag jobbat 8.45-14! En lugn dag =) Hämtade Leo på dagist och han har precis ätit mellanmål! Jag tänkte att det skulle sluta regna en stund så vi kunde gå och handla ut att bli jätte blöta men det kan jag nog glömma. Det bara öser ner! Ska i alla fall gå bort och handla wallander filmen och sen lite gotte tills ikväll =)

Imorgon ska vi fira farsdag ute hos Fredriks mamma och pappa! Sen på kvällen ska vi nog en runda till Nina och säga hej =) Annars blir det en rätt lugn helg. Kan jag behöva känns det som. Ska bli skönt att vila upp sig lite =)

Idag är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 23. Fan va gammal jag börjar bli ;) Och så är det bara 42 dagar kvar till julafton =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0