11 November 2010

Igår jobbade jag 8.45-15 efter det hämtade jag Leo och sen hem och fixa lite. Vid halv fem kom Fredrik och vi åkte in till stan och tog ut pengar och sen ner till julmässan i huseby. 70 kronor i inträde!! Va inte mycket att ha heller. Va inte alls som när vi va där för 2 år sedan! Nu va det bara en massa skit! Efter att varit där 1 timme orkade vi inte klafsa runt i all lera mer så vi åkte hem efter att ha handlat 3 korvar och 1 strut polkagrisar. Leo ville ha en liten tomte men jag ger ju då inte 250 kronor för en 5 cm hög tomte! Aldrig!
Jag va hungrig när vi åkte hem så vi stannade till på McDonalds sen hem och myste ner oss i soffan och tittade på tv.

Idag väckte Leo mig vid kvart över åtta =) Vi gick ner och bokade tvättid till ikväll 19-22. Jag har startat en maskin med disk och när den är färdig ska vi ta alla tidningar och kartonger och gå och kasta det och sen gå till affären.
Vi är lediga hela dagen men givetvis så finns det en massa måsten i hemmet då. Idag blir nämligen en STOR städdag!
Leo ska få i uppgift att städa upp på sitt rum nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0