2 Maj 2010

Ojojoj redan maj!!

Har jobbat ganska mycket förra och denna veckan. I fredags hade jag fått ett sms av chefen som frågade om jag kunde jobba lördagkväll! Och det kunde jag ju sa jag! Det va bara det att det blev lite för mycket av det goda om man säger så =) Men en väldigt trevlig kväll va det med en massa roliga människor.
Igår mådde jag dock inte lika bra. Chefen ringde och sa att jag börjar vid 17. Så det va ju inte så tidigt. Fredrik och Leo åkte till Ormesberga och jag låg på soffan fram till klockan kvart över fyra då jag började göra mig klar.
Gick bra att jobba! Kom hem vid tjugo över nio kanske. Vi tittade på tv och sen blev det sängen redan vid halv elva!

Idag vaknade Leo vid tio i åtta så lite sovmorgon fick jag! Fredrik ligger fortfarande och sover men tyckte han kunde behöva det! Sen när vi ätit frukost och packat lite saker så ska vi åka till Grimslöv till min morfar för att vara där hela dagen med min kära familj =)

Imorgon blir det praktik som vanligt. Leo ska till dagis och Fredrik börjar på sitt nya jobb =)

Ha en trevlig söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0