4 Mars 2010

Igår kom Ronny vid fem tiden. Han fick lite mat och sen fikade vi. Leo ville titta på filmen bilar så den tittade vi på. När den va slut körde Ronny hem och Leo ville då titta på Pettson och Findus så vi tittade på den en liten stund. Leo somnade väl vid halv nio vi gick in och la oss redan vid nio. Jag löste korsord till klockan va tio sen somnade jag.

Leo väckte mig vid sju idag. Vi gick upp och fixade lite välling och jag läste tidningen. Sen satt vi en stund på Leos rum och lekte och sen nu hamnade jag här. Vi har precis klätt på oss och ska gå till apoteket och affären. Leo blir nog glad av att få komma ut en runda. Han har varit inne sen i söndags. Hans vattkoppor har redan läkt så det är ju bra =)
Igår blev inga bullar bakade för när jag väl kunde ställa mig och baka då hade vi ingen mjölk!! Men ska handla det nu sen ska det bakas bullar. Så iställer för att baka bullar igår planterade jag om mina blommor! Det behövdes verkligen har bara sagt det i typ 1 år. Men nu blev det gjort. Nästan alla. Såg idag när jag vattnade dom att jag missat 1 =) Får väl ta den senare ikväll.

Imorgon slutar Fredrik vid middag då ska vi ut på lite äventyr =) Vi ska ner till Lund. Ronny ska också med han skulle hämtra någon bil. Skönt att komma iväg och göra något. Får väl se vad vi mer hittar på?

Nu står Leo och klär på sig själv han tycker väl jag tar lång tid på mig så jag ska göra oss klara för att gå =)

Kommentarer
Postat av: Marih

Dom är SUPER goda :) Och lätta att göra också!

2010-03-10 @ 11:09:40
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0