30 Mars 2010

Igår sov Leo nästan hela dagen! Han vaknade när Fredrik kom hem vid fyra och sen va han pigg och glad resten av kvällen. Ronny och Jocke kom vid lite över sex och drack kaffe =) Vid halv sju gick jag bort till hår & Häpna och klippt mig. Inte klippt mig sen December 2008 så det behövdes verkligen! 12 cm klippte hon från mitt hår så nu känns det jätte kort!! Men ska börja klippa mig oftare. Tänkt jag skulle gå och klippa mig i Maj nästa gång för då har det ändå gått 2 månader!

Leo vaknade vid halv åtta och vill stiga upp så det gjorde vi! Han fick lite välling och sen myste vi en stund i soffan innan han ville leka med sina leksaker. Han är mycket piggare idag och har idag bara lite över 38 graders feber. Igår va den ju nästan på 41 grader!!
Men nu ska vi mysa ner oss i soffan och titta på filmen bilar eller om vi skulle titta på någon annan film kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0