3 Mars 2010

Igår va jag på ett pass step bas/styrka va riktigt skönt att vara igång igen efter en veckas ledighet. När jag kom hem sov Leo. Jag duschade och sen satt vi i soffan och åt lite frukt.
Leo vaknade 4 gånger mellan 22-22.30 vid 22.30 kom han in och ville ligga mellan oss. Och sen har han hållt på att böka runt hela natten så va riktigt trött när jag steg upp vid kvart i sju idag!

Vi satt och tittade på tv en stund sen åt vi frukost. Har plockat lite här hemma fast jag inte skulle. Lovade mig själv att jag inte skulel städa så mycket denna veckan utan Fredrik skulle allt få hjälpa till! Men visst han jobbar ju till klockan fyra men ändå =)
Men jag har så svårt att låte bli tex disen när det är ett stort berg =) Eller Leos leksaker när man springer och snubblar på dom hela tiden =)

Tror alla hans vattkoppor har torkat nu?! man får ju inte riktigt kolla på honom för då skriker, sparkar och slåss han bara. Men vi håller oss inne idag med sen får jag väl ta Fredriks hjälp ikväll och se om det finns några kvar!
Hoppas alla har torkat så vi kan åka och fira Mia på lördag. Då ska Leo får träffa sin syssling för första gången =) Det skiljer precis 11 månader på dom =)

Ska titta lite på glee nu innan vi ska ner till tvättstugan vid 11 för att tvätta sängkläder och handdukar =)

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gick det bra igår på passet då? =)



Puss älskar dig <3

2010-03-03 @ 10:54:04
URL: http://ridtravartjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0