29 Mars 2010

Vi mår bra eller ja nästan i alla fall. Vi lever!
I fredags jobbade jag mellan 14-19 och i lördags mellan 8-15. Det gick jätte bra! Efter jag jobbat klart vid 15 i lördags gick jag hem och packade lite saker vi skulle ha med oss till mamma. Fredrik och Leo kom hem från maskinvisningen och vi åkte in till stan för att äta lite. Och fy fan va det åskade!!
Vi myste med lite chips och godis och snackade en massa. Fredrik va iväg på fest =)
Igår tog vi det ganska lugnt mamma jag och Leo va i alvesta.

Idag är jag hemma för Leo har 40 graders feber och hostar som en tok. Så är hemma idag i alla fall. Få se om Fredrik kanske kan vara hemma på onsdag om det skulle behövas!

Nu ska vi mysa i soffan och titta på film =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0