18 Mars 2010

Förlåt för dålig uppdatering men som jag sagt innan har jag ingen lust att blogga varje dag!
Och i måndags började jag praktisera på ica så jag är hemma först vid halv fem och då orkar jag ibte sätta mig och blogg utan vill bara busa med Leo. När han somnat sitter jag i soffan och tittar på tv och myser med min älskade sambo. Så ja det finns helt enkelt ingen tid till bloggen. Men men.
Just nu har jag middag. Praktiken har gått skit bra och jag har fått höra hur duktig jag är och det är ju alltid roligt =)
Idag har jag börjat lära mig kassan och det går super så nästa fredag ska jag JOBBA mellan 14-19 =) Inte illa efter 4 dagars praktik =)

Nähe ut med hunden en runda innan jag ska gå tillbaka till ica =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0