6 Juni 2010

Igår åkte vi in till stan vid lite i tio. Hittade tre par skor till Leo och ett par till mig =) Och sen gick jag in på lindex och skulel leta lite kläder. Fredrik och Leo gick in på maxi och handlade under tiden. Jag hittade inga kläder men köpte ett par solglasögo. När vi va klara där åkte vi ut till Ormesberga. Jag satt i solen rätt mycket så jag lyckade till och med att få lite färg utan att bränna mig =)
Vi åt grillat till middag =) Vid halv fem frågade Fredrik om jag ville hjälpa honom och måla ribbor till garaget så det gjorde jag medans han spikade upp dom =) Höll på till hal åtta ungefär då gick vi in och myste lite med Leo. Vid lite över nio åkte vi in till stan en runda och mötte upp Simon och Veronika vid McDonalds där vi åt en glass och snackade lite. Vid kvart i tolv åkte vi hem .

Idag vaknade jag vid halv åtta av att klockan ringa. Gick upp och åt lite frukost och gjorde mig klar för jobbet. Började vid 8:30 och slutade vid 15. Jag handlade lite gott tills i kväll.
Ikväll kommer Ronny kanske Patrik också. Vi ska äta lite varma mackor och titta på film. Till efetrrätt blir det kladdkaka och sen grönsaker att dippa =)

Imorgon är det jobb mellan 15-21:15 som gäller =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0