4 Juni 2010

Oj va det va längsen jag skrev nu =)

Händer inte så mycket just nu. Jobba, jobba, jobba och åter jobba det är ungefär vad jag gör!! Men goa pengar =)

Inom Leos utveckling händer det nästan något nytt varje dag! Han pratar mer och mer och nu är det inga problem att förstå va han menar =)

Om 9 dagar fyller han 2 år!!! Inte klokt va tiden går. Vi har bokat våran kvartersloak så där ska vi vara och fira honom. Ikväll måste jag sätta mig och skicka inbjudningar till alla. Det blir den enkla vägen via sms =)

På tisdag firar jag och Fredrik 3 år tillsammans!

Vilket underbart väder det har varit nu i några dagar =) Idag börjar jag vid 15 så vi har hunnit med lite idag =) Vi vaknade vid sju och då fick Leo sin välling. Vid lite över nio gick vi bort till vårdcentralen för jag ville dom skulle titta på Leos axel. Han har blev stucken av något i onsdags tror vi och det är jätte svullet, rött och varmt. Vi skulle smörja med kortison och skulle inte det hjälpa så skulle vi åka in till barnakuten på söndag för då har det nog blivit en infektion. Måste våran lille kille vara så känslig mot allt =( Så jobbigt! Men men. Hoppas på att allt växer bort senare i hans liv =)
Efetr läkarbesöket gick vi och handlade bullar och dricka sen fick det bli en tur till lekplatsen. Där va vi i över en timme och fikade och myste =) Sen till affären igen för att köpa korvbröd. Och sen hem och steka korv.
Vid lite övet tolv somnade Leo och sov till två då jag fick väcka honom för det va dags att gå till dagis.
Han skrek när jag gick idag =( Usch va det skär i mammahjärtat! Men jag måste ju tyvärr jobba annars hade jag mer än gärna varit hemma resten av dagen med honom idag! Men Fredrik skulle hämta honom vid halv fyra tiden så då blir det ju bara en timme på dagis =)

Imorgon är jag ledig och då ska vi ut till Ormesberga en runda och måla =)
Söndag jobbar jag 8:30-15 sen vet jag inte vad vi ska göra efter det!
Sen jobbar jag måndag-fredag nästa vecka! Mycket pengar =)

Nähe måste gå till jobbet.

Lovara jag ska försöka bli bättre på att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0