23 Juni 2010

Inatt va verkligen ett rent helvete! Leo har knappt sovit något och vaknad ungefär 1 gång i halvtimmen. Så ganska trött idag men det får man ju ta! Vi steg i alla fall upp vid kvart i sju och börja plocka ihop all tvätt och sen ner i tvättstugan vid lite över sju och börja tvätta.

Man kan inte tro att Leo har varit grinig inatt för han har varit helt underbar hela dagen =) Vi har hittat på en massa roligt idag.
Mellan 11-13 sov Leo middag då passade jag på att ta en dusch och tittade på filmen remember me. Riktigt bra film men väldigt sorglig!
Nu har vi gjort oss klara för att gå till dagis och jobb. Leo är överlycklig för att han ska gå till dagis =) Han har ju inte varit där på 1 vecka! Jag har varit ledig sen förra onsdagen så ska bli riktigt skönt att få jobba idag. Tyvärr är det ju stängning men det får väl gå det med!
Imorgon jobbar jag 8-14 sen tänkte jag åka in tills stan en runda för att se om jag kunde hitta lite kläder till mig. Hoppas kan man ju!

Dags att gå. ha en bra dag kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0