21 Juni 2010

I torsdags åkte vi in till stan en snabb runda och sen till vislanda till familjen Anerland. Vi åkte ut till morfar. Jag solade under tiden jag kollade ungarna som badade. Givetvis lyckades jag bränna mig men det va inte så farligt.
Vi sov hos mamma från torsdag till lördag. Då kom Fredrikoch hämtade Leo och jag sov en natt till hos familjen Anerland.
Igår klippte jag Cilla & Kenny och dom va så duktiga så dom fick 20kr va =) Snacka om att lyckan va stor när dom fick handla för egna pengar =) Vi åkte ut till morfar. Fredrik kom efter en stund sen åkte vi ut till Ormesberga för att hämta Leo =) Vi åkte hem och myste resten av kvällen i soffan =)

Idag är jag ledig så vi är hemma och busar =) Vi ska äta lite frukost sen ska vi ut i solen!
Sen i eftermiddag ska vi städa lite här hemma! Vika all tvätt. Måste sätta upp en ny tvättid också!

Nä nu vill Leo ha frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0