10 Juni 2010

Igår jobbade jag 8-14 =) Skönt att ha eftermiddagen och hinna göra lite saker. Jag hann svara på alla frågor från karolinska institutet som tog nästan en timme. Sen diskade jag och Leo. Sen lagade vi mat. Fredrik kom hem och hjälpte till. Det blev klyftpotatis och morötter i ugn, kött, rödvinssås och sallad. Väldigt gott =)
Sen gick vi till affären och handlade och hämtade ut Fredriks paket på posten. Sen hem och fixade lite. Vid sju ville Leo ha sin välling och han somnade när han åt =) Han va jätte trött =)
Vi tittade på Sherlock Homes. Den va riktigt bra!
Sen blev det sängen.
Idag gick Leo upp med Fredrik vid halv sex! Jag låg kvar till halv sju! Vi gjorde oss klara för att gå till dagis. Leo får vara på dagis idag även fast jag inte börjar förrens 13. Jag har lite saker att fixa nu på morgonen! Tänkte jag skulle ringa lite viktiga samtal, fixa pappaer, gå till banken och lite annat som är rätt skönt att få göra i lung och ro.
Idag jobbar jag 13-18. Tänkte jag skulle handla lite till Leos kalas på söndag när jag går hem. Lite ballonger och så =)
Kan inte fatta att det bara är 3 dagar kvar sen är han 2 år!!
Imorgon ska Fredrik på logdans men sa till honom att han inte får dricka så mycket för vi ska iväg på lördag! På förmiddagen ska vi in till stan och fixa det sista för Leos kalas sen ska vi ut till Jockes sommarstuga och se hur det blev där. Sen vid fem tiden ska vi åka till målilla =) Blir en trevlig dag/kväll =)

Ska även hämta nyckeln till lokalen imorgon. Sen på söndag när v vaknat och ätit frukost ska vi börja göra det klart borta i lokalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0