12 Juli 2010

Oj nu va det ett tag sedan jag skrev igen! Jag är inte bra på dett amed att skriva ofta =)

Ja som vanligt jobbar och sliter jag.

I torsdags va det begravning för "farfar" Göte. En jätte fin begravning men jobbigt att se "farmor" Birgit så ledsen =( Efter vi varit där så åkte vi upp till mormors grav och satte lite blommor där och sen vidare för att hämta Leo.

I fredags va jag ledig så då åkte vi in till stan för att se om jag kunde hitta någor fint att ha på mig på bröllopet och det gjorde jag =) Så nu är det bara skor och kavaj/kofta kvar sen är jag klar. Måste ringa och kolla om Malin har någon tid för klippning och färgning av mitt hår. Handlade lite annat också. Blev 1000 kronor fattigare den dagen. Men just nu gör det inget känns det som. Såhär mycket pengar som jag har nu har jag inte haft på jätte länge =)
Fredrik hämtade upp oss vi lite över fyra och vi tog en glass och sen hem.
På kvällen va Fredrik iväg med jobbet så jag och Leo myste i soffan framför tvn hela kvällen =)

I lördags åkte Fredrik iväg och jobbade lite och kom och hämtade Leo vis ett tiden. Vid tre började jag jobba och slutade kvart över nio. Blev en stund framför tvn sen sängen.

Igår mötte vi upp mamma, Peter, Kenny & Cilla i huseby. Det va smådjursmässa där. Va tyvärr inte vidare mycket smådjur mest höns och sen va det några kaniner. Va där i 45 minuter kanske. Sen tog vi en fika och bestämmde oss för att vi skulle åka till bilmuseumet i Rydaholm så vi hämtade morfar och sen åkte vi dit. Efter det blev det middag på Rydaholms värdshus och sen hem till morfar. Tvättade en massa. Vid åtta kom Ronny då åkte vi och badade. Riktigt skönt till och med jag tyckte det =) Men lite för skitigt i vattnet så jag badade bara fötternaq =)
Sen vidare till McDonalds för att vid lite över tio åka hem.

Idag steg jag upp när klockan ringde vid halv sju hoppad in i en dusch och sen åt jag lite frukost och sen gjorde jag mig klar för jobbet. Idag blev det jobb 7.30-15.15. Så jävla varmt att jobba bara.. Men men. Får väl hoppas att det blir ett riktigt åskoväder så all denna äckliga luft försvinner!
Nu sitter jag och väntar på att Fredrik och Leo kommer hem så vi kan åka och bada sen =)

Imorgon blir det jobb 8-14. PENGAR =)

På fredag klockan 14.00 får jag semester i 9 dagar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kikar in :)

2010-07-13 @ 09:08:55
URL: http://familjenskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0