5 Januari 2010 - Vislanda

Ja som rubriken lyder så är jag i Vislanda hos mamma och hela familjen =) Jag och Leo ska sova här inatt! Kanske imorgon också vi får se!

Ikväll har ungarna busat som tusan i alla fall. Vid halv tio tog jag Leo mot hans vilja och la honom. Han kan ju inte vara uppe hur länge som helst. Han låg och pillade mig lite i håret och somnade på några minuter. Jag har suttit och pratat med mamma och löst lite korsord. Leo han har fått hosta igen. Just nu ligger han och hostar med jämna mellanrum. Får väl se hur mycket sömn vi får inatt! Skulle det bli värre får jag väl väcka honom och ge honom lite medicin.

Imorgon ska jag, Leo, mamma, Kenny och Cilla bort till Pia med familj och hälsa på. Ska bli trevligt. Sen får vi som sagt se om vi åker hem imorgon kväll eller om vi sover här en natt till =) Det märker vi!

Saknar min älskling! Men vi kanske träffas imorgon. På fredag har vi varit tillsammans i 31 månader = 2 år och 7 månader! Inte illa =) Och nästa torsdag har vi varit förlovade i 6 månader =)

Älskar Fredrik och Leo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0