23 Januari 2010

Igår kväll tittade vi på film och Fredrik hade köpt chips och cola! Vi har ju sagt nu att helger är okej att äta godis men inte i veckorna så jag va ju jätte sugen på chipsen han köpt. Åt några och drack lite cola och direkt började jag må illa igen så vid halv tio gav jag upp och gick och la mig. Leo sova hela natten i sin säng =) Han vaknade först vid sex och då ville han ligga mellan oss sen ville han stiga upp vid sju så då tog Fredrik honom och jag sov till kvart i tio =) Det av skönt med tanke på att jag knappt sov något natten mellan torsdag och fredag!
Jag steg upp och skulle göra lite frukost till mig! Men va tvungen att städa först jag klarar inte när det ser ut som om det har varit krig och alla Leos saker ligger överallt och man går och snubblar på dom hela tiden! Så plockade undan allt det och sen tvingade jag Fredrik till att spika upp en sladd som jag tjatat om i två veckor och sen fick han hjälpa mig att vika laka och han fick bära in sin tvätt som legat sen i tisdags och sen fick han allt dammsuga! Men ska man verkligen behöva tjata och be killar hela tiden? Är era killar likadana?

Annars iodag händer ju inte direkt mycket! Blir en att sitta inne hela dagen =( Fy va tråkigt nu när det är så fint väder! Men jag vill inte gå ut och kanske smitta alla andra! Kanske skulle fixa lite här hemma! Leos byrå ska ju in i vårat sovrum och skötbordet också! Han får inte riktgt plats i sitt rum med alla leksaker =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Usch ja, jag tror de flesta killar är såna..



Johan verkar vara blind när det handlar om disk, smuts och tvätt. :S Jag brukar lägga hans rena tvätt ovanpå hans burå så han kan lägga in det själv. Men de ligger kvar ända tills han använt upp dom och det kommer dit nytt istället! :/

2010-01-23 @ 20:34:08
URL: http://miakurtsson.blogg.se/
Postat av: Mia

usch ja, det är så otroligt gammaldags! Det var ju 50 år sen det var så.. En liten sak som att duka, duka av och kanske diska lite då och då, hade varit väldigt uppskattat. :)

2010-01-24 @ 13:58:31
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0