22 Januari 2010

Inatt blev inte mycket till sömn. Sov sammanlagt 3½ timme! Jag mådde dåligt som fan och när jag väl somnade ja då vaknade Leo. Så somnade runt halv fyra och vaknade någongång då och då av att Leo höll på att bök runt i sin säng. Vid sju steg vi upp för då ville inte Leo sova mer! mått konstigt hela morgonen och vid två va jag tvungen att kräkad! Leo han är inte heller bra han är jätte dålig i magen så vi har alltså åkt på magsjukan igen! Andra omgången för oss!!
Trodde att Fredrik skulle komma hem i vettig tid nu när jag mår såhär dåligt också! Men nej va fel man kan ha!! Vore ju synd att hjälpa mig någongång när jag är sjuk. Väntar bara på den dagen jag kan göra likadant mot honom! Usch va bitter jag låter men blir så irreterad över killar! Visst han hjälper till med allt när han väl är hemma men det är samma visa varenda gång jag är sjuk!!

Meningen va att Ronny skulle kommit ut och ätit middag med oss och tittat på film men nu blir det inte så!
Men skönt att vi fick magsjukan denna helgen och inte nästa när vi ska iväg =)

Kommentarer
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ja det är kul. Han är lite försiktig i början men tillslut härjar han loss :P



Usch så drygt när man får ta barnet helt själv när man är sjuk! Känner så mycket igen det där. Jag hoppas på att min kille blir sjuk snart (nu är han pappaledig) och då ska han fan få ta hela hushållet och barnet själv! :P

2010-01-22 @ 22:14:28
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0