21 Januari 2010

Har inte hänt så mycket hemma!

Jag har en fråga till er läsare! Vet ni vart man kan köpa bra jeans till barn? Som inte är skit dyra?
För dom som man köper på hm och lindex fungerar inte på Leo han är för "tjock". Jag köpte ett par från hm i storlek 92 men det är precis så man kan knäppa dom när han står upp och när han sätter sig ner så gör det ont på honom! Köpte ett par på lindex i storlek 98 istället men dom va ungefär lika! Visst han kan ju ha dom men dom sitter ändå rätt tight och så är dom ju långa! Men jag har sytt upp doom men jag vill inte gå och köpa jeans i storlek 98 och sen sitta och sy upp dom det första jag gör. Mjukisbyxkor och andra byxor fungerar men just jeans är skit tighta!
Någon som kanske har samma problem som kan tipsa på var man kan köpa jeans till "tjocka" barn?

Kommentarer
Postat av: tessan

testa www.bonprix.se

2010-01-21 @ 11:42:12
Postat av: Agnetha

HM har ett par mjuka, rättså pösiga jeans med mudd i midjan och nertill. De är billiga också, kostar ca.129 kr. har jag för mig.

2010-01-23 @ 16:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0