20 Januari 2010

Igår tvättade jag mellan 11-15. Hämtade Leo vid halv två på dagis. När jag och Leo hämtat upp den sista tvätten vid 15 så klädde vi på oss och gick till vårdcentralen så Leo kunde få sin andra spruta mot svininfluensan!  Gick väldigt bra han blev lite ledsen precis när hon stack honom men sen gick det över igen! Vi passade även på att gå bort till bvc och beställa tid till 18 månaders sprutan som Leo inte fått ännu han har ju fått svinsprutorna istället. Så den sprutan ska han få den 22 Februari.
Hem och fixade mat och sen åt vi sen blev det lugnt hela kvällen. Leo somnade vid lite i åtta för natten. Vi gick och la oss vid tio. Leo vakande vid ett total vägrade somna igen. Han pep och skrek och ville ingenting. Han va lite varm så han fick lite alvedon. Och efter det somnade han gott igen =)

Idag vaknade jag vid lite över sju av att han satt på sitt rum i mörkret och lekte =) Vi myste lite i soffan framför barnkanalen och vid halv nio lämnade jag honom på dagis.
Jag har inte gjort ett skit idag. Har varit så trött så jag har inte orkat! Tittade på repriserna av måndagens och tisdagen paradise hotel och sen spelade jag lite spel.
Idag fick jag papper från arbetsförmedlingen om att jag ska dit nästa vecka på information om jobbgarantin och inskrivning =) YES! Äntligen kanske man kan få börja praktisera. Inte så mycket pengar men alltid en chans att få in en fot någonstans =)

Nu ska jag gå ut med Ozzy och sen hämta Leo.
När vi kommer hem sen så ska jag börja med maten så köttfärslimpan i alla fall är klar. Till det ska vi ha potatis och sås men det sätter jag igång först vid fyra så det är klart tills Fredrik kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0