19 Januari 2010

Igår hände det inte så mycket mer på dagen. Det vanliga plocka undan, laga mat, diska och städa!
På kvällen tittade vi på en svensk film tror den heter "nåt i kikaren" men är inte riktigt säker. Linus Wahlgren va med i den i alla fall och jag tyckte den va bra!

Inatt har Leo sovit jätte oroligt! Vaknat och skrikit 1-2 gånger i timmen. Vid tre gav jag upp och tog in honom till oss. Vid fyra vaknade han och ville stig upp men det kunde han glömma! Han somnade om efter en timme och sov till halv åtta =)
Vi steg upp och åt frukost och klädde på oss. Jag packade Leos kläder han skulle ha med sig till dagis. Sen hjälpte han mig att bädda rent i sängarna =) Jag tog av alla sängkläder och han la det i tvättkorgen =) Sen hjälpte han mig att lägga alla kuddar på plats igen =) Så söt!
Vid halv nio lämnade jag honom på dagis och han blev lika glad som vanligt =) Jag ahr tittat efter lite mer jobb men har inte kommit ut några nya jag kan söka.
Nu ska jag ta en rask promenad med Ozzy sen vid elva ska jag tvätta och efter jag varit nere och lagt i dom första maskinerna så blir det ett träningspass. Vid halv två ska jag hämta Leo igen! Och vid 15 ska vi gå bort till vårdcentralen så Leo får sin andra spruta mot svininfluensan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0