18 Januari 2010

Igår va vi hemma hela dagen och busade. Leo sov två timmar efter middag så då passade även jag och Fredrik på at sova =) Riktigt skönt! Vid kvart i fyra åkte vi till Fredriks morbror Leif och hans fru Gunnel. Där fick vi först smörgåstårta och lite senare tårta och kaffe =) Väldigt gott =) Vi kom hem vid halv åtta. Leo åt sin välling och sen busade han till klockan va lite i nio då han somnade jämte Fredrik på soffan =) Så söta va dom! Vi tittade lite på scream 2 men bar till halv tio sen orkade jag inte mer. Vi gick in och la oss. Men jag hade ju sovit två timmar på dagen så jag va inte ett dugg trött. Somnade väl runt halv ett!
Som tur va så sov Leo till åtta idag =) Vi steg upp och gjorde oss klara för att gå till vårdcentralen! Leo ska ju ha sin andra spruta mot svininfluensan men bvc läkaren är ju inte där för hon har opererats så va tvungen och gå bort till vårdcentralen och fråga om dom kunde ta den på honom. Så vi ska dit imorgon när det är drop in mellan 13-17.
Har ju glömt att säga att Leo säger mer och mer hela meningar den han kör mest just nu är "akta på dig" =) Och så går han på pottan nästan hela tiden! Inte när han ska bajsa men ska han kissa kommer han och vill ta av sig blöjan och sätter sig på pottan =)

Annars idag kommer det nog inte hända så mycket. Ska äta middag sen ska Leo sova och sen ska vi gå ut en runda =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0